اتاق فرار آرماگدون

اتاق فرار آرماگدون

ژانر
ترسناک،هیجانی

زمان
80دقیقه

تعداد نفرات
4-9

حداقل قیمت
200,000

اسکیپ روم آرماگدون

تهران میرداماد

درجه سختی
95%
درجه ترس
90%
سختی معما
90%

ارائه شده از مجموعه

آدرس پستی

تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه مظفری، پلاک ۲۳

سناریو اتاق فرار آرماگدون

 

اینک، آخرالزمان! شما وحشت‌زده و سرگردان در ویرانه‌های اطراف شهر و در گریز از زامبی‌ها، به سمت یک “کارخانه” در حرکتید.

عده‌ای توانسته‌اند با پناه گرفتن در بخشی از این کارخانه، برای مدتی از گزند حمله زامبی‌ها در امان باشند.

اما زندگی در این اجتماع کوچک انسانی چندان ساده نیست: خطر حمله زامبی‌ها، سمی بودن هوا و کمبود منابع آب و غذا هر لحظه ممکن است جریان زندگی در این پناه‌گاه را به نابودی بکشاند. بلاخره به کارخانه رسیدید! اما اوضاع از آن‌چه انتظارش را داشتید وخیم‌تر است…

قیمت سانس های اتاق فرار آرماگدون

قیمت پایه اسکیپ روم آرماگدون

نفری 200,000 تومان

توضیحات
  • لطفا راس ساعت سانس در محل حاضر باشید. 
  • حضور با لباس راحت الزامیست.
  • تاخیر بیش از 15 دقیقه باعث کنسلی سانس شما می شود.
  • حداقل ورودی به اتاق فرار آرماگدون 4 نفر می باشد 
  • از پذیرفتن افرادی که قبل از ورود به مجموعه ، مشروبات الکلی و مواد روانگردان و مخدر استفاده کرده باشند معذوریم.
  • بعد از تکمیل رزرو سانس مورد نظر خود حتما با شماره تماس اتاق فرار آرماگدون تماس حاصل فرمایید و تاییدیه رزرو خود را دریافت نمایید.
بیشتر

درباره اتاق فرار آرماگدون

اتاق فرار آرماگدون از مجموعه اسکیپ روم دات آی آر با ژانر ترسناک در محله میرداماد تهران می باشد.

تم اتاق فرار آرماگدون آخر زمانی و بقا محور می باشد.

– آرماگدون، در سبک SURVIVAL و در ژانر آخرالزمانی-ترسناک، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول ماست! شما در این اتاق فرار یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد!

– شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی و فضاسازی کاملا واقعی بازی خواهید کرد و تحرک بالایی خواهید داشت، پس لطفا لباس راحت بپوشید و اصلا و ابدا از لباسهای که دوستشون دارید استفاده نکنید!

– آرماگدون گیم‌پلی پیچیده‌ای داره و در مجموع بازی سختیه! اگر تجربه حداقل ۵ اتاق فرار رو ندارید و این که هیچ کدوم از اتاق فرارهای ما رو بازی نکردید، اصلا این بازی رو به شما توصیه نمیکنیم!

– بازی آرماگدون در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ‌روم دات آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

– این بازی فقط برای افراد بالای هجده سال مناسب است، تحت هیچ شرایطی (حتی با ارایه رضایت‌نامه والدین) امکان تجربه این بازی برای افراد زیر ۱۸ سال وجود ندارد.

درباره اتاق فرار بقا محور یا survival:
بازی‌های بقامحور یا Survival، زیرشاخه‌ای از بازی‌های اکشن هستند که معمولاً در محیط‌های خصمانه، با اوضاع اضطراری و به صورت جهان‌باز اتفاق می‌افتند. بازیکنان معمولاً با حداقل تجهیزات شروع می‌کنند و باید با ساخت ابزار، سلاح، پناهگاه و جمع‌آوری منابع، تاحدامکان زنده بمانند. اخیراً، بازی‌های ویدئویی بقامحور اغلب به صورت آنلاین قابل بازی هستند و به بازیکنان اجازه می‌دهند در یک جهان واحد تعامل داشته باشند. بازی‌های بقامحور عموماً یا پایان باز و بدون اهداف تعیین‌شده هستند و یا با فرآیند نجات از مخمصه پایان می‌یابند و اغلب با ژانر وحشت مرتبط هستند، جایی که بازیکن باید در یک محیط فراطبیعی مانند آخرالزمانِ زامبی‌زده زنده بماند.

اگرچه بازی‌های بقا محور ویدئویی بر بستر کنسول و اخیراً واقعیت مجازی، سال‌هاست مخاطبان خود را از تجربه‌ی دلهره‌آور و معمولاً دور از دسترس در دنیای واقعیِ «جنگیدن برای زندگی» بهره‌مند کرده‌اند، اما به‌ندرت چنین تجاربی در محیط واقعی و ذیل طبقه‌بندی بازهای زنده-اکشن (live – action) طراحی و به اجرا درآمده است.

مسئله‌ای به نام «زمان»
در بازی‌های اتاق فرار اصولاً تیمی “برنده‌تر” است که در زمان کمتری مأموریت را به پایان برساند و به هدف از پیش مشخص‌شده‌ی بازی برسد. اما با ورود مفهوم “بقا” به اسکیپ‌روم، این مفهوم آشنا دگرگون می‌شود و سرعت جای خود را به استقامت می‌دهد. اما اسکیپ‌روم نمی‌تواند زمان نامتناهی داشته باشد و چنین ادعایی در نهایت یک وصله‌پینه در طراحی خواهد بود.

پازل‌ها و محدودکردن منابع
کمبود منابع حیاتی (آب، غذا، دارو، اکسیژن و …) رکن اصلی بازی‌های بقا محور است که بازیکنان باید جهت دستیابی به آن‌ها، آماده مواجهه با چالش‌های جدی باشند. اگر در یک بازی ویدئویی، این چالش مثلاً به‌صورت حفر تونل برای رسیدن به یک فروشگاه مواد غذایی باشد، در اتاق فرار پازل‌ها و قفل‌ها ابزار اصلی طراح در ایجاد چالش‌اند.

جهان کاملاً باز، نقشه‌ی کاملاً باز، نقشه‌ی باز تدریجی
اصولاً جهان‌باز بودن یک اتاق فرار، ادعایی مضحک است. اتاق فرار همیشه با محدودیت ذاتی فضایی روبروست و نقشه‌ی آن قابل‌گسترش تا بی‌نهایت نیست. اما نقشه‌باز بودن به معنای دردسترس‌بودن همه‌ی فضای بازی، یا در معنای ضعیف‌تر آن یعنی شناخته‌شده بودن همه فضای بازی، قابل‌اجراست. هرچند این مفهوم در مقابل یکی از رکن‌های اساسی طراحی اتاق فرار یعنی ایجاد تجربه خوش‌آیند کشف فضای جدید قرار می‌گیرد. اما از ترکیب این رکن طراحی اتاق فرار با مفهوم نقشه باز بودن می‌توان به ایده‌ی “نقشه‌ی بازِ تدریجی” رسید. در این مفهوم بازیکنان از ابتدا از نقشه محیط آگاه‌اند اما برای دسترسی به قسمت‌های مختلف آن با چالش‌هایی از جنس پازل- قفل روبرو می‌شوند.

دیگر اتاق فرار ها